۳ پاسخ

ردیف پایین موج بلند باشه انقباضه

بالایی ضربان قلبع فک کنم
پایینی انقباضارو نشون میده
اگه خیلییی بالا پایین داشته باشه یعنی انقباض داری
ولی اگه دیدی یه خط صافه یعنی بالا پایین هاش زیاد قابل توجه نیست یعنی انقباض نداری

از پرستارا بپرس

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی