۷ پاسخ

من خیلی شدیده مخصوصا وقتی دراز می کشم انگار راه نفسم بسته میشه، بچم سفالیکه

طبیعیه

منم موقع خاب

منم گاهی شبا دچار این حالت میشم

اره من موقع خواب مخصوصا

ن من بچم سفالیک هست تنگی نفس ندارم مال تو شاید سرش بالاست

بله زیاد مخصوصا شبا

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهشتم بارداری