۵ پاسخ

طبیعیه

بچه دیگ تو هفته های تو میاد بالاتر فشار میده ب قفسه ی سینه ات برا همین حسه تنگی نفس بهت دست میده

من وقتایی ک ترش میکنم و نفخ میکنم نفسم خیلی تنگ میشه

فشار نی‌نی و رحم به ریه😮‍💨

چون درونت ب یکی دیگ هم نفس میدی براهمین نفست بند میاد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی