۷ پاسخ

سلام منم تنگی نفس میشم جوری که دراز میکشم انگار دارم خفه میشم تز بینی اصلا نمیتونم نفش بکشم فقط دهان در هفته ۲۹ بارداری هم هستم سایت زده بود به دلیل اینه که بچه بزرگ‌میشه و ۷۰ درصد مامانا اینجوری میشن

منم بعضی وقتاشبااینجوری میشم خیلی برام سخت میشه

دکتر به من گفت عادیه توی ۳ ماهه سوم ولی اگر خیلی شدیده برو دکتر
چون اذیت کنندهست
دکتر به من گفت برو توی تراس یا کنار پنجره و سعی کن با هوای تازه نفس بکشی

منم از 30 هفته همینجورم نفس کم میارم قفسه سینم سنگین میشه دکتر گفت بچه فشار میاره اشکال نداره

من نفخ که دارم اینجوری میشم قرص بهم داد دکتر

برو دکتر گلم بهتره تحت نظر باشی

بچه هنوز بالاست حتما ریه جاش تنگه طبیعیه باید سرت رو بالا بزاری دوسه تا بالشت بزاری پشت سرت موقع خواب

سوال های مرتبط