۴ پاسخ

پسر من ۵ماهو نیمش بود تو جنگ گفت ماما بعد چند دقه گفت بابا
در روز خیلی ماما صدا میکنه
دده نه نه اینجور چیزا میگه

سلام
پسر منم ۷ ماه و ۱۴ روزشه اما میگه بابا

دختر من بابا ماما آوا به به هامی(پستونکش) اینارو میکه ولی خب بچها باهم متفاوتن

هیچی نمیگه ب عنوان کلمه واقعی

سوال های مرتبط

مامان نینی رزا 💚 مامان نینی رزا 💚 ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی