با وجود دکتر عالی و بیمارستان خصوصی بازم خوب بخیه نزدن کاملا برجسته برجسته مونده حاش
برای من کاملا مونده
بعضی از پرستار ها بد بخیه میزنن و انصاف ندارن .اشکالی نداره پیدا نیست پیدا هم باشه بچه ت از اونجا اومده و ارزشش رو داره
بار اول که خوندم فکر کردم منظورت زایمان طبیعیه 😆😶🌫️🤐🤐
دست میزنی برجستس؟؟
من کلا جای بخیه ندارم گلم اصلا هیچی نمونده
من اصلا دیده نمیشه دیگه
مال من ی خط نازک مونده
برا من جاش یه خط نازکه خیلی دیده نمیشه ۲سال میگذره از سزارینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.