۹ پاسخ

با وجود دکتر عالی و بیمارستان خصوصی بازم خوب بخیه نزدن کاملا برجسته برجسته مونده حاش

برای من کاملا مونده

بعضی از پرستار ها بد بخیه میزنن و انصاف ندارن .اشکالی نداره پیدا نیست پیدا هم باشه بچه ت از اونجا اومده و ارزشش رو داره

بار اول که خوندم فکر کردم منظورت زایمان طبیعیه 😆😶‍🌫️🤐🤐

دست میزنی برجستس؟؟

من کلا جای بخیه ندارم گلم اصلا هیچی نمونده

من اصلا دیده نمیشه دیگه

مال من ی خط نازک مونده

برا من جاش یه خط نازکه خیلی دیده نمیشه ۲سال میگذره از سزارینم

سوال های مرتبط