من بعضی وقتا استخون واژنم درد میگیره ولی همیشگی نیس خود واژنمم حس میکنم انگار یچیزی داخلش باشه باد کرده باشه اونجوریه دلیلش چیه ؟طبیعیه؟
برا من درد واژن بود
علائمی نیست باید سونو بدی
عزیزم علائم نداره
علائم نداره میری چک میکنی میبنی آمده پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.