۴ پاسخ

تو هفته های پایین نه
ولی تو هفته شما اره
من درد پریودی و حس فشار داشتم
سفالیکم هست و قشنگ حس میکردم سرشو که همش پایینه
سرویکسم کم شده بود و تا ۳۴ باید مراعات کنم

نه عزیزم برای من آمد پایین سرکلاژ شدم

بعضیا دارن
بعضیا هم بدون علائمن

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری