خانوما علائم پایین اومدن طول سرویکس چیه ؟

۶ پاسخ

من انومالی 47 بود
20روز بعد انومالی افتادم ب لکه بینی ب مدت دوهفته همو روز سونو دادم چرا سرویکس چک نکرد فقط انگار یادمه همو لحظه گف دهانه رحم بسته
هرچی ب دکتر میگم سرویکس چک کنم میگ نیاز نیس
یک ماه از لکه بینی میگذره حرکات قلب بچمم خوبه.یعنی ممکنه سرویکسم اومده باشه پایین؟؟

من کمردرد و لکه بینی داشتم رفتم بستری شدم و پساری گزاشتن برام و استراحت مطلق

بنظرم زودتربروسونومن تو۱۸هفته متوجه نشدم رفتم طول سرویکسم ب حدی پایین بودخیلی سریع بستری شدم فرداصبحش سرکلاژ شدم...الان ک خودت میدونی این علائموداری نذاربرای هفته بعدزودبروبیمارستان

من ماه قبل افتادم به خون ریزی رفتم بیمارستان گفتن طول سرویکس پایین اومده
دو روز بستریم کردن بعدش گفتن باید استراحت مطلق شی تا موقع زایمان

بدون علامت یا درد کمر دل

درد زیر شکم و کمردرد

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی