۵ پاسخ

من زیر شکمم درد داشت انگار مثانه ام تحت فشار بود رفتم انومالی دیدم سرویکس اومده پایین استراحت نسبی و شیاف داد دکترم دیگه درد ندارم فکر میکنم درد به خواطر همون بود چون مشکل دیگه‌ای نداشتم

بعضی وقتا درد داره بعضی وقتا هم نه هیچی نداره

احساس سنگینی واژن و دل درد و کمر درد

کمردرد داره فقط

بدون علائم هست

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری