۵ پاسخ

الکی استا نده آرزو
ضرر داره

ن عزیزم نده

۳۶ که تب نییییییست
بدنش داغه گرمشه حتما بچه

نه . سی و شش تب نیست

نه از ۳۷ و نیم باید بدی

سوال های مرتبط

مامان شاهان 👑🦁🌞 مامان شاهان 👑🦁🌞 ۱ سالگی