۵ پاسخ

تقریبا نسبت به آزمایش قبلیت تغییر آنچنانی نکرده

تیروئیدت پرکاره
لاغرت میکنه

ببین برا تیروئید حتما باید بری پیش متخصص غدد اصلا شوخی نیست .الان کم کاری شما شده پرکاری .

قبلا کم کا بوده قرص خوردی پر کار شده . فک کنم باید دوز رو کمتر میکردی ، نکردی

دکترت چطوری بهت دارو داده چرا عددش ۱۲ بوده خیلییییی بالاستتتت کم کار بوده بعد یهو اومد زیر کف حتما یه دکتر غدد خوب برو از دکتر زنان دارو اینا نگیر

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری