کیا هم هفته من هستن چ علائمایی دارید

۴ پاسخ

من هیچ علائمی ندارم هنوز

من که اصلا علائم ندارم خودم به خودم شک میکنم😂

من شش هفته و شش روزمه
دلدرد حالت تهوع کم اشتهایی

عشقم‌من موقعی ک ۵ هقته بودم هیچ علاعمی بجز دلدرد و گمر درد نداشتم نمیخواد خودتو اذیت کنی دنبال علاعم‌بگردی از دوران بارداریت لذت ببر و منتظر سونو قلب باش بری صدای قشنگشو بشنوی

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسردوقلوهام مامان پسردوقلوهام هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری