کسایی که هم هفته های من هستین چه دردا و علائمایی دارین

۸ پاسخ

من حالت تهوع کم ،کمرم درد میکنه لکه بینی داشتم شیاف گذاشتم خوب شد رفع شد،،خیلی زود گشنم میشه بعضی اوقات میتونم بخورم بعضی اوقات تهوع دارم نمیتونم،،

چرا دیشب رفتم برام سنو نوشت امروز تعطیله گفت فردا صبح زود بیا

درد سینه و کمی کمردرد البته از قبلشم داشتم

من معده درد خیلی اذیتم میکنه خیل هم ضعف دارم نمیتونم زیاد غذا بخورم اما دائم گشنمه...
خیلی هم استرس دارم برای سونوی قلب ❤️

من خسته‌م انگار کوه کندم🤣

من درد کمر و زیر شکم دارم
و دو سه روزه هرچی میخورم بالا میارم
تا هفته قبل فقط تهوع داشتم🥲

من رونامم درد میکنن حالت تهوعم یکم کم شده اما تنگی نفس گرفتم با تکرر ادرار

من هفته ی ۷ بارداری هستم هیچ علائمی ندارم فقط از دیشب لکه بینی دارم اونم قهوه ای تیره.

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نهم بارداری