خانومایی که ۱۱ هفته اید چه علائمایی دارید

۵ پاسخ

منم سه ماه اول تهوع نداشتم الان بعضا میاد ولی نه در حد بالا اوردن

تهوع بسیاااار شدید
بالا آوردن انفجاری
متنفرم از هرچی خوردنیه و هرنوع بویی
معده امم داره میترکه از درد

من از دو سه هفته پیش بعضی وقتا از بوها بدم میاد، اما الانا بعضی روزا هیچیم نیست بیشتر روزا تهوع و سردل سنگین و دو سه بارم بالا آوردم

من تازه ویارم شروع شده 🤦‍♀️ از همه بوها بدم میاد
زیردلمم که همچنان از روز اول درد می‌کرد و میکنه

ویار اونم زیاد معده درد حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی