من پسره
لرز اوایل بارداری
حالت تهوع عصر و شب
سرگیجه و افت فشار
دوغ و گوجه هم دوست داشتم
الان طبیعی شده دیگه
من اوایل عاشق ترشی باد یهو عااااشق شیرینی جات شدم
من ۳ماه اول کلا بی حال و تهوع داشتم
همش خواب بودم از پهلو چاق شده بودم باسنم بزرگ شده بود
بچه بیشتر تو پهلو بود تا جلو ، ترشی مبخوردم ماست زیااااد دختر بود
۳ ماه اول فقط حالت تهوع بدون استفراغ. کم اشتهایی شدید و بدم می اومد از بوی پیاز و مرغ
بعدش هیچی نداشتم و به قول دوستان قیافم بهتر شده بود. نه ورم داشتم نه چیزی عادیه عادی
ب علائم نیس اصلا من تماما علائم پسررو داشتم ولی بچم دختر شد
حالت تهوع نداشتم اوایل تا ۴ ماهگیم فقط خستگی زیاد و خواب داشتم اشتهام اول زیاد بود هر چی میخوردم سیر نمیشدم بعد ۱۲ هفته کم شد.
اگه هی داری خوشگتر مبشی و موهات هم براق و پروشت تر شده پسره،اگه انگار انداختنت تو چرخ گوشت دختره🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.