خانما که بچتون پسره چه علائمایی داشتین؟

۷ پاسخ

من پسره
لرز اوایل بارداری
حالت تهوع عصر و شب
سرگیجه و افت فشار
دوغ و گوجه هم دوست داشتم
الان طبیعی شده دیگه

من اوایل عاشق ترشی باد یهو عااااشق شیرینی جات شدم

من ۳ماه اول کلا بی حال و تهوع داشتم
همش خواب بودم از پهلو چاق شده بودم باسنم بزرگ شده بود
بچه بیشتر تو پهلو بود تا جلو ، ترشی مبخوردم ماست زیااااد دختر بود

۳ ماه اول فقط حالت تهوع بدون استفراغ. کم اشتهایی شدید و بدم می اومد از بوی پیاز و مرغ
بعدش هیچی نداشتم و به قول دوستان قیافم بهتر شده بود. نه ورم داشتم نه چیزی عادیه عادی

ب علائم نیس اصلا من تماما علائم پسررو داشتم ولی بچم دختر شد

حالت تهوع نداشتم اوایل تا ۴ ماهگیم فقط خستگی زیاد و خواب داشتم اشتهام اول زیاد بود هر چی میخوردم سیر نمیشدم بعد ۱۲ هفته کم شد.

اگه هی داری خوشگتر مبشی و موهات هم براق و پروشت تر شده پسره،اگه انگار انداختنت تو چرخ گوشت دختره🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان panah مامان panah هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری