تازه فهمیدم باردارم میتونم سونو انجام بدم

۸ پاسخ

بزار 8 هفته بری که قلبشم تشکیل شده باشه

علاعم چی داری

اگه بری دوهفته دیگم باید بازم بری
اگه صبر داری دوهفته دیگه برو

گلم من تو ۴هفته و ۲ روز دقیق از اقدامم حساب کردم رفتم سونو ساک رو نشون داد با کلی خواهش از خدا و اهل بیت

شماهم اگر بنظرت ۴ ۵ هفته از اقدامت گذشته میتونی بری

باید بری خدای نکرده خارج رحمی نباشه لازمه این سونو بعد سونو قلبم میری ایشالله

اره برای تشکیل ساک بارداری میتونی بری
من شش هفته رفتم قلبش ام تشکیل شده بود

بزار 8هفته بشی به دکترت بگو واست سونو قلب بنویسه

زوده الان دو هفته صبر کن ساک و جنین تشکیل بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاهر مامان طاهر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 هفته سیزدهم بارداری