نه عزیزم به هیچ وجهه نمیشه
چون ۳ماه اول بارداری مغز جنین در حال رشده و روزه گرفتن شما باعث آسیب رسیدن به جنین میشه
واقعااااا برام قابل درک نیس روزه....
اونم توی باردارییییییی
آخه کسی که برای خدا روزه میگیره همون خدا مگه شرایط نذاشته براشون؟؟؟؟؟
خدایا......
به دکترت بگو عزیزم روزه مسئله ای نیست اینجا بپرسی گلم
والا نمیدونم این و جدی میپرسید واقعا؟؟
اصلا روزه چرا تو این شرایط؟
که چی بشه؟
بچه دارید الان اون نیاز داره
بعد شما بیای گشنگی و تشنگی بدی اخه
نه بچه در حال رشده
مگه واجبه
عزیزم چون ۳ماه اول برای رشد جنین بهتره نگیری ولی بازم با دکترت مشورت کنم
من این ماه حس کردم موندم و تاخیردارم ولی نمیتونم نگیرم نمیدونم چرا
نه
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.