۶ پاسخ

یعنی سه هفته فهمیدی بارداری؟!

سلام منم 5هفته هستم و از اول ماه رمضان دارم روزه میگیرم

سلام من ۶ هفته باردارم همه روزه هامو گرفتم اصلا اشتها ندارم مشکلی که نداره به جنین

نه باید دارو مصرف کنی مخصوصا قرص ویتامین دی ک باید روزا مصرف شه
تغذیه تو سع ماه اول و اخر خیلی مهمه

نه 3 ماه اول خیلی حساسه نباید گشنه و تشنه بشی

سه ماه اول خیلی حساسه برای تشکیل قلب و جنین نگیرید بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طاهر مامان طاهر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری