خانما من 15 درصد هماتوم دارم این خیلی بده

۸ پاسخ

من75درصد داشتم
بعد 10روز استراحت کامل خونه مامانم شده۵۰درصد
الان خونه خودمونم با مراعات

هماتوم من ۵ درصده خطرناکه؟؟؟ استراحت کامل میکنم شیافم هر ۱۲ ساعت استفاده میکنم

منم داشتم
سه ماهه اول خطرناکه
اونم فقط استراحت کن، هیچ چیزی بلند نکن، از پله استفاده نکن، توالت فقط فرنگی، گرمیجات و دمنوش و ... اصلا نخور
رابطه هم نداشته باش
اگه دکترت شیاف داده، حتما استفاده کن
کلا سعی کن کسی کنارت باشه کاراتو کنه یا برو خونه مامانت

منم داشتم

منم داشم فقط استراحت کن و شیاف مصرف کن رفع میشه

نگران نباش خودش جذب میشه میره، فقط استراحت کن و کارای سخت و سنگین انجام نده، شیاف وروژسترونم با نظر دکترت استفاده کن زودی رفع میشه

منم 10درصد نه نترس

نه عزیزم فقط استراحت کامل با مصرف شیاف من سر بچه دومم هماتوم داشتم فقط یه ماه کامل برا دسشویی رفتن از جام تکون میخوردم

سوال های مرتبط

مامان ویهان 🤴 مامان ویهان 🤴 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان حلما مامان حلما هفته دهم بارداری