۲۰ درصد هماتوم دارم خطرناکه؟

۶ پاسخ

سونو‌ دادی فهمیدی ؟؟.

آمپول و شیاف دکتر نداد
منم دارم

نه بابااا،خبلی عادیه اکثرا همه اوایل دارن هفتت بزه بالاتر رفع میشه خودش

نه ، استراحت کن عزیزم چند وقت انشالا خوب میشه

نه استراحت کن کم کم جمع میشه

نه فقططط استراحت مطلق باش مثل من نکنی هااا

سوال های مرتبط

مامان ویهان 🤴 مامان ویهان 🤴 هفته بیست‌وچهارم بارداری