سلام خانما من هماتوم ۲۰ درصد دارم خطر داره؟

۴ پاسخ

نه فقط استراحت کن پله بالا پایین نکن توالت فرنگی ترجیحاً استفاده کن و شیاف هم اگه دکتر داده مرتب استفاده کن تا دفع بشه

منم دارم هنوز جذب نشده استراحت مطلق شیاف بذار رابطه اصلا نداشته باش صبر کن تا جنین جاش سفت شه

غذا درست میکنم مجبورم ولی بقیه کارها ی خونه انجام نمیدم مشکلی پیش نمیاد؟

من 40 در صد دارم دکترم گفت خطرناک نیست جذب میشه با استراحت

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری