بالاخره ترمیم کردم

تصویر
۱۴ پاسخ

مبارکه گلم ولی ناخن کارت و عوض‌کن‌خیلی کثیف کارکرده

واسه عمل انگشت اشارت نباید لاک یا کاشت داشت باشه

یه ناخن زیبا باید از جای رشد به ترتیب ۱ ۳ ۱ باشه ولی ناخن کارت یه کپه مواد چسبونده فقط افتضاحه کارش

مبارکت باشه عزیز دلم من خودم ناخن کارم به نظرم‌ خیلی کلفت کار کرده برات

آخه اشکالی نداره؟؟همه میگن ضرر داره و از ۳۸ هفته به بعد میتونیم بکاریم

مبارک باشه

مبارک‌باشه

مبارکه

به عنوان يه ناخنكار قديمي ميگم ناخن كارت بايد كارشو ببوسه بذاره كنار🤦🏻‍♀️🫤ديگه پيشش نرو

اینم توی نور

تصویر

وای کاش برا عروسیم ناخن میزاشتم😭😭😭😭

تراپی

یعنی منم میتونم برم پروتین تراپط

میشه تو بارداری ؟ من همه‌گفتن انجام نده

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان یقین مامان یقین ۹ ماهگی
مامان Tamris💖🌸 مامان Tamris💖🌸 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی
مامان دانیار مامان دانیار ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی