مبارکه گلم ولی ناخن کارت و عوضکنخیلی کثیف کارکرده
واسه عمل انگشت اشارت نباید لاک یا کاشت داشت باشه
یه ناخن زیبا باید از جای رشد به ترتیب ۱ ۳ ۱ باشه ولی ناخن کارت یه کپه مواد چسبونده فقط افتضاحه کارش
مبارکت باشه عزیز دلم من خودم ناخن کارم به نظرم خیلی کلفت کار کرده برات
آخه اشکالی نداره؟؟همه میگن ضرر داره و از ۳۸ هفته به بعد میتونیم بکاریم
مبارک باشه
مبارکباشه
مبارکه
به عنوان يه ناخنكار قديمي ميگم ناخن كارت بايد كارشو ببوسه بذاره كنار🤦🏻♀️🫤ديگه پيشش نرو
اینم توی نور
وای کاش برا عروسیم ناخن میزاشتم😭😭😭😭
تراپی
یعنی منم میتونم برم پروتین تراپط
میشه تو بارداری ؟ من همهگفتن انجام نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.