بالاخره زایمان کردم 😍

۱۲ پاسخ

مبارک باشه عزیزم قدمش پر خیر و برکت ❤️❤️

مبارک باشه عزیزم قدمش پر خیر و برکت ❤️

مبارک باشه

بسلامتی عزیزم زایمانت چجوری بود؟
من از ۲۴هفتع دردام شرو شده الان ک رفتم تو ۳۹اصن درد ندارم نمیدونم چکاکنم

بسلامتی اگه طبیعی بودید دردش چطور بود؟

کدوم بیمارستان بودی

مبارکه عزیزم

به سلامتی عزیزم مبارکه ❤
سز یا طبیعی

خوش بحالت عزیز

ان شاالله به سلامتی قدمش خیر باشه عزیزم

وای خوشبحالت بسلامتی
راحت شدی

مبارکه عزیزم😍♥️

سوال های مرتبط

مامان یقین مامان یقین ۹ ماهگی
مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی
مامان دانیار مامان دانیار ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان Pasha مامان Pasha ۱۴ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی