دخترم داره تب می‌کنه چی بدم 2سالشه

۳ پاسخ

اگه اسهال نیس بهش گلاب بده پنج سیسی بخوره دست و صورتشم با گلاب بشور چای و مایعات هندونه زیاد بده تا تند تند ادرار کنه

استا و مراقبت اگه جواب نداد شیاف

اگ استا جواب نداد باید ایبوپروفن بدی هر از ۸ ساعت اونم با معده ی پر

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان ۳ سالگی