سلام بچه ها مسواک زدن مگه خطرناکه یکی میگع خطرناکه🥺

۱۱ پاسخ

چرا باید خطرناک باشه 😂

مسواک نزدن خطرناکه جانم

ب حق چیزای نشنیده😂😂

وا مردم چه چیزایی میگن.😁

بسم الله این چه سمی بود دیدم 😐🤣🤣🤣🤣

عزیزم خاهش میکنم جواب منو بده

عزیزم شماهم قبل پریود رفتی سونو مشخص نشد بارداری؟ بعد باردار بودی خاهش میکنم جوابم بدی

خطرناک نبست. ولی من مسواک بزارم دهنم عوق میزنم فقط تو دوران بارداریم اینجوری میشم

بنظرم نزدنش واقعا خطرناکه چون تو بارداری سرعت خراب شدن دوندونا ۱۰ برابر روزایی هست که باردار نبودی

آخه چرا خطرناک باشه دخترررر

نه بابا‌ چرت گفته .
چرت و پرتا رو ازکجا درمیارن اخه😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان سوین🥹🧿💕 مامان سوین🥹🧿💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی