یچعا بستنی نمیسه بخوریم تو شیردهی؟

۹ پاسخ

ن بابا بخور

من خوردم

اگر دکترت گفته لبنیات و پروتئین گاوی نخوری نباید بخوری عزیزم وگرنه مشکلی نیست

بخور حتما من خوردم

مگه بده من هرروز میخورم

میشه بخور

چرا بخور

بخور نوش

من خوردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان مَهوا کوچولو🩷 مامان مَهوا کوچولو🩷 ۵ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی