۴ پاسخ

من خوردم زیاد تاثیر نداشت عرق چهل گیاه بهتره

اره عزیزم میشه خورد
اتفاقا خوب هم هس میره تو شیرت واسه دل درد بچه خوبه
من نصف استکان میخورم

می‌ریزی تو لیوان میخوری
چرا نشه ؟
این گریمیچر ها از اسانس نعنا هستن دیگ

نه نخور هم رفلاکسو تو بچع تشدید میکنه هم اگ زیاد مصرف بشه شیرو کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی