خانوما کسی می دونه این آمپول براچیه

تصویر
۹ پاسخ

میتونم یه سوال بپرسم؟
الان داشتم تاپیک های قبلی تو میخوندم دیدم باردار بودی چرا الان زده ۷ هفته

سلام ببخشید شما طبیعی سه قلو باردار شدید یا با آیوای و آی وی اف؟؟؟

فک کنم انوکساپارین هستش من میزنم برا خونرسانی به جنین بازم بپرس گلم

انوکساست گلم

برااینه ک خونت لخته نشه

سه قلو داری عزیزم مبارکت باشه

در زنان باردار برای خون رسانی بهتر به جنین و پیشگیری از سقط جنین استفاده شود.

فک کنم برای خون رسانی ب جنینه
امپول انوکساپارین هست عایا؟؟؟

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان نویان جون مامان نویان جون ۶ ماهگی
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری