۶ پاسخ

برای منم اونجاس چون بریچع حرکاتش اونجامیفهمم پاینم نیس مشکلم نداره

سونو بده واژینال
دکتر من میگفت علائمش درد پریوده
اما من خودم درد پریود نداشتم‌اومده بود پایین

برای من بریچ وقتی پاهاشو میکوبه زیر نافم حس میشه شاید برای توهم اینجوری

عزيز فقط با سنو مشخص ميشه،فردا حتما برو سنو،من وقتي زير شكمم درد ميكرد مادرم همش ميگفت بخواب پاتو بزن به ديوار تا بچه بره بالا.اما بدن ها وشرايط ها فرق ميكنهه.عزيزم انءشااالله مشكلي پيش نياد فداتشم

مگه سرویکس پایین بوده?
کمردرد و لکه بینی داری?

آنومالی گفتن پایینه نی نی؟
یا جفت؟
برا من ان تی پایین بود
آنومالی هنوز نرفتم
الانم بچم به شدت پایین هس
نگرانم

سوال های مرتبط

مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری