خانما این برای ترخیص از بیمارستان خوبه برای نی نی؟

تصویر
۷ پاسخ

کریرم خوبه

باشه مبارکه انشالله ❤️

سلام چندخریدی

آغوشی سویسیه؟؟

گرم نی؟؟ برا من نخیه

اره گرمع

بله عالی

سوال های مرتبط

مامان دخترکم 🎀 مامان دخترکم 🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی