میگم خانما یه یه سوال بچه شما هر خیلی خودشو سفت میکنه

۶ پاسخ

برای منم خیلی خودشو سفت میکنه بعضی وقتها میترسم میگم‌ نکنه انقباض باشه

ماه هشت همش من داغون بودم فقط سفت میکرد

اره جا نداره دیگه مجبوره کش و قوس بیاد

خیلی نمیشه گفت ولی بعضی وقتی دلیلشم نمیدونم !

خیلی سفت میکنه

اره برای من خیلی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مُهَنّا💕 مامان مُهَنّا💕 ۳ ماهگی