خانما جواب آزمایش آن تیم چطوره خوبه یا بد 🥺🥺

تصویر
۶ پاسخ

جوابش برای هفته ی دوازده تا سیزده نرماله گلم
نگران نباش

چن هفتت بود رفتی سنو انتی

کامل نزاشتی
عدد انتیت اصلا نیست

صفحه های دیگه اش رو هم بذار عزیزم

مشکوکه

سلام کسی سونو واژینال برای هفته اول انجام داده؟؟ خطر نداره؟؟

سوال های مرتبط

مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر مَهدی مامان امیر مَهدی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۵ ماهگی