الان همه رو میفرستن سلفری واسه پولش همین
باید میذاشتین ۱۲هفته و ۵روز میشد چون هورمون HCG در زیر ۱۲هفته بالاست میزان ریسک بالا میبره من یکجا خواندم
زیر هر نمودار نوشته احتمال ریسک یک در چند بخونید متوجه میشوید
احتمالا دکتر سلفری یا امنیو بنویسه برات ولی نگران نباش همه چی خوبه خواهر شوهرم ریسکش خیلی زیاد زده بود ولی بچش شکر خدا سالم سالمه
عزیزم ریسک سندروم داون زده. فورا برو دکتر. ایشالله که هرچی خیره برات پیش بیاد گلم ❤️
برا من یکم ریسکش از مال تو کمتر بود رفتم آمنیوسنتز شکر خدا جوابش خوب بود
سونو عدد ان تی چند بود؟ تیغه بینی رو هم دیدن؟ اگه این دوتا اوکی بوده بدون نگرانی واسه خیال راحتیت سلفری بده🩷
ریسک داره عزیزم باید سل فری یا آمینوسنتز بدی ، ببر پیش دکتر بهت میگه کدومشو انجام بدی، انشاالله که چیزی نیست منم ریسک داشتم خداروشکر چیزی نبود
حتما یا باید سلفری بدی یا امینو ببر دکتر زود بنویسه انشالله چیزی نیس
از نظر سندروم داون ریسکش بالاس نترس احتمالا میفرستنت سلفری آزمایش کامل انجام میدی منم بچه قبلیم همه چی انتیم ریسکش بالا بود که خدارو شکر سلفری دادم مشخص شد کاملا سالمه به خدا توکل کن
بع دکترت نشون دادی؟
ریسکت بالاس یکم نگران نباش برا منم اینجوری بود سلفری دادم خوب بود حتما واست سلفری یا آمینو مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.