۵ پاسخ

سونو واژیناله

سلام عزیزم خوبی اره سونو سن حاملگی و تشکیل قلب باید بنویسه

ولی قبلش مطمئن شو جایی ک میری سونو بیمه قبول کنه
بعضی جاها میگن ازاد

اره اگع میخوای بابیمه برات حساب بشه
عمومی ام میتونه بنویسه برات

سلام نیازی نیست هر جا نوبت بگیرید بگید برا تشکیل قلب انجام میدن برات

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته بیست‌وسوم بارداری