۱۴ پاسخ

سلام دکتر گوهر دوست برای مرد هم دارو میده ؟

زوده که هست ولی جوابش شایدی هسته شاید قلب باشه شاید نباشه خودت اذیت میشی بزار هشت هفته شدی بری

مامان دردونه شما الان در واقع ۵ هفته و ۴ روز هستید
من ۶ هفته و ۵ روز رفتم به سختی قلبشو دید

من هفت هفته و ۳ روزش بود انجام دادم

مال من هفت هفته تشکیل شده بود

زوده الکی استرس میگیری اگه بری
۹ هفته برو با خیال راحت

ولی تا۱۰هفته وقت هس

من ۵هفته فقط رفته بودم ببینم باردارم یا نه سونپ کرد گف قلبشم تشکیل شده

زوده

زوده صبر کن دوهفته دیگه برو که خیالت راحت یاشه

زوده بعد ۸ هفته

خییییییییییلیییییی زوده
پایان ۸ هفته برید حداقل
چون دو هفته‌ش هم که باردار نبودید

زوده هفته دیگه برو

زوده من گذاشتم 8 هفتم پر بشه بعد برم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته نهم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری