خانما پودر مغزیجاتو رو چی می‌ریزید ب بچهاتون میدین؟

۵ پاسخ

تو ماست بریز

توپک خرما، صبحونه پسته گردو اسیاب میکنم با پنیر میدم عاشقشه🙃❤😃

تو فرنی میریزم یا با خرما قاطی میکنم توپک درست میکنم میخوره

والا هیچ جوره نمیخوره

من توی فرنی، حلوا، کاچی، شیرموز، بستنی، نون و پنیر

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان دلــوینم🐣♥️ مامان دلــوینم🐣♥️ ۲ سالگی
مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی