خانما شما قطره آهن چ مقدار ب بچهاتون میدین

۶ پاسخ

۳ماهه ندادم🤦

دو سی سی سیدرال

۱ سی سی ینی یه قطره چگون..ولی بعصی مارکا چون هر ۱ سی سی ۷میلی گرم اهن داره باید دو سی سی بدن...بعصی مارکا ۱۴میلی گرم کامل دارن پس ۱ سی سی هم کافیه

۲سی سی

نمیدم اصلا

۲سیسی

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی