باید تا ۲ سالگی بدی
تو چکاپ یکسالگیش گفتن یه کم آهنش پایینه و الان هرشب میدم قطرشو..آلارم گوشیمو میزارم اصلا یادم نمیره..پزشکش گف اگر الان آهنش به اندازه کافی نرسه بعدا کم خونی میگیره
اره حتما بجز وقتایی که سرماخوردگی داره
من کلا نمیدم🫣هر چی تلاس کردم نشد. انقدرر گریه میکرد ک عوق میزد دکتر گفت ولش کن
منم کاهل بودم الان فقر آهن داره
من نمیدادم چون نمیخورد دکتر بردم مولتی داد ک باهم هم باهاش میکسه
اره چرا ندم؟
آره روزی 1 سیسی باید بخوره
من رفتم دکتر پرسیدم اهن روزی یک سیسی ۷ میلی گرم بدم یا ۱۴ میلی گرم
گف فرق نداره اگه اون ۱۴ رو هم بدی تا دوسال بچه اهن زیادش نمیشه
چون سوخت و ساز زیادی دارن و بهش نیاز دارن بعد دوسالگی باید چک بشه ک کم خونی داره یان
بدین بهتره ک نیازه بچه هست
اره من ۹۹ درصد مواقع سعی میکنم هرشب بدم
ولی گاااااهی اوقات مثلا مثل امشب کخ نیکان زود خوابش برد قطره آهن و فولیک اسید تشد بدم و حتی مسواک هم نزدم واسش
ولی اکثر وقتا روتین قبل خوابش خوردن آهن و فولیک اسید و زدم مسواک و تعویض پوشک و خوردن و آب و بعد خوابه😂امشب روتین اجرا نشد
من شبی دو سیسی لیپوزوفر فورت میدم و ۱ سیسی فولیک اسید،تجویز پزشکه
یبار میدم یبار یادم میره
من مرتب نمیدادم
چکاپ یکسالگی کم خونی خفیف نشون داد
حالا روزی ۲ سی سی میدم
منم🥲
یه قطره چکان چرا نمیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.