۱۶ پاسخ

منم یه ماه هست دیگه نمی‌دم

منم بعضی وقتا نمیدم
الان نزدیک دوهفتس ندادم
خودمم تو بچگی کم خونی داشتم مامانم با تغذیه درست درمان کرد اصلا آهن نداد
شکر خدا تا الان مشکل کم خونی نداشتم
بچه اگه خورد و خوراکش مناسب باشه نیاز به این دارو ها نداره

دلیلشونمیدونم

ولی حتماا بهش بده بدنش نیازداره

چرا نمیدی

واسه چی؟ دلیل خاصیه؟

منم یه مدت نمی‌دادم چکاپ بردم دکتر گفت کم‌خونی شدید داره. داروی آهن مخصوص با دوز بالا داد. گفت به بچها تا 2 سالگی حتما باید آهن داد. حتی اگه تغذیه ش مناسب باشه

منم نمیدم چون محاله تفش نکنه یا بالا نیاره 😑 دیگه دیدم هر ماه میخرم میندازم سطل آشغال

منم مرتب نمیدم فراموش میکنم هم چون باید قبل و بعدش چیزی نخورده باشه اصلا اینجوری برنامه نمیتونم بریزم

چکاپ یک‌سالگی بردی ؟؟؟؟؟

منم نمیدم

منم شوهرم نمیزاره بدم میگه دندوناش خراب میشه

منم نمیدم

من بخاطر یبوستس هفته ای یه بار میدم بهش

منم نمیدم. هر بار دادم بالا آورد. دیگه ندادم

والا من میدم یک سالگیش کمخونی داشت اگه ندم که دیگه هیچ

منم نمیدم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری