۱۲ پاسخ

بسلامتی عزیزم انشالله همچی خوبه برای منم دعا کن

خوش خبر باشی عزیزم.❤️🌹🤲

سلام دوستان من رفتم انومالی اول رفتم سونو شدم گفتن برا طول سرویکس برو اب بخور خوردم ۲۰ دیقع بعد مجدد رفتم میگه بعد دوبار بررسی تقریبا خالی می باشد گفت همه چیش خوب بررسی نشده مجدد تکرار بشع

ان‌شاءالله همه چی خوبه😍❤️

انشالله
بادل خوش میای

انشالله که همه چیز خوبه
منم الان اومدم سونو‌

انشاالله با خبرهای خوب لب خندون و دل شاد بیای بیرون

عزیزم چند هفته رفتی برای انومالی

به سلامتی دقیق چندهفته ای

ان شا ءَ الله با خبرهای خوش بیای گلم

بسلامتی عزیزم انشاللع همه چی خوب باشه

انشاالله همه چی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد