خانمای ساروی انومالی کدوم سونوگرافی رفتین؟

۷ پاسخ

من پیش قبادی رفتم

سراوان هستش عالیه کارش

شیما بنی طبا

شما انتی کجا رفتی

بیمه قبول میکنه؟میدونید هزینش چقدر میشه؟

من انتی پیش دکتر غلامی رفتم کارش خوب بود ولی خیلی معطلی داشت احتمالا انومالی هم اونجا برم

زهره غلامی

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری