خانمای قمی دکتر کرد یا محمدزاده؟ سونو انومالی کدوم رفتین؟

۴ پاسخ

من برای سنو قلب جنین رفتم کرد بقیشو دکترم گفت بروپیش مولایی تو هفت تیره اونجارفتم

من انومالی پیش مژگان کرد رفتم به شدت عالی بود
وقت میذاشت خیلی هم دقیق بود واقعا راضی بودم

کرد نرو
محمد زاده خوبه مهدویان هم هست

سلام من میرم پیش قاسمیان

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری