خانوما کی از آروغ گرفتن بچه خلاص میشیم؟

۶ پاسخ

من چند روزی میشه نمیگیرم بلندش میکنم خودش میزنه😅

پنج ماهگی

از وقتی ک خودش غلت بزنه میزنه تقریبا اخرای سه ماهگی

بتونه بشینه یا غلت بزنه دیگه خودش آروغ میزنه
حدودا از ۴ یا ۵ ماهگی

تا وقتی بتونه غلط بزنه و رو شکم بخوابه دیگه خودش اروغ میزنه

دقیقا خیلی رو‌مخه🤦

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی