آروغ گرفتن تا کی هست بااا😣

۵ پاسخ

من هنوز اروغ میگیرم ۳ ماه و نیم . شبا تو خواب نمیگیرم چون بیدار میشه فقط روزا

دختر من از اول با آروغ گرفتن مشکل داره خیلیییییی زیاد طول می‌کشه تا آروغ بزنه یا کلا نمیزنه منم همینجوری می‌زارم سرجاش تا بخوابه هزار جور فکر به سرم میاد اون موقع هم

من اروغ میگیرم همچنان

تا وقتی که بشینه خودش

من عادت دادم ب اینکه خودش بعد شیر آروغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی