۹ پاسخ

منم نیم ساعت عزیزم دهنم سرویس شده دیگه دست و شونم و کتفم داغونه امشب که دیگه سینمم نمیگرفت شیشه میخواست

حجم شیرو کم کن دفعاتشو بیشتر اگ بازم بالا اورد ب تغذیه خودت خیلی بستگی داره

رفلاکس داره من امپرازول میدم درمان شده

منم اروغ میگیرم هنوز چون بچم رفلاکس داره

پسر منم همینه تازه بخاطر رفلاکسش یه وقتایی چون اذیته شیرم نمیخوره
تا زمانی که بتونن بشینن باید اروغ بگیریم

من شنیدم

تا ۶ ماه

من اروغ میگیرم
البته میراث خوابش عمیق باشه اروغ نمیزنه

دکتر ببر یه شربت میده برای رفلاکس خیلی بهتر میشه.من دیروز رفتم دکتر بهم شربت داد گفت از شربت با دوز ضعیف شروع میکنم برات.ولی همینم عالی بود.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی