۳ پاسخ

از شش ماهگی

الان که نزدیک ۵ ماه خیلی بهتر شده👌🏻

از وقتی غلت بزنه و خودش بتونه اروغ بزنه
معمولا ۶ ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۷ ماهگی
مامان آنیسا🩷 مامان آنیسا🩷 ۷ ماهگی
مامان میران💙🐥 مامان میران💙🐥 ۶ ماهگی