از کی دیگه نیاز نیس اروغ بگیزیم؟

۴ پاسخ

من از آخر ۳ اول ۴ دیگه نگرفتم

من هنوز میگیریم

وای من اصلا اروغ گرفتن رو دوس ندارم شیرش میدم میخوابه بغلش میکنم که اروغش رو بگیرم دوباره بیدار میشه

فکر کنم بعد ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی