۶ پاسخ

من میگیرم اگه نگیرم بالا میاره هر چی خورده

نه بابا باید حالا حالاها بگیزی ،اگر کولیک و رفلاکس داره دیوه بذتر

میگن بهتره تا ۶ ماهگی بگیرید

من میگیرم

من میگیرم 🫥 ۵ ماهشه دیگ

از وقتی غلت بزنه.

سوال های مرتبط

مامان آنیسا🩷 مامان آنیسا🩷 ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی