از كي نبايد آروغ بگيريم ديگه؟🥴🥴

۷ پاسخ

آره خسته کنندست پسرمن نیم ساعت آروغ میگیرم نمیزنه آخرم می‌ریزه بیرون🤕

دیگ وقتی پنح شش ماه نزدیک یک سال شد بتونه بزنه نیازی نیس

من فقط روزا اروغ پسرم رو میگیرم شبا نمیگیرم

از ۴ ماهگی دیگه

تا۶ ماهگی فک کنم🤣😖

خیلی سخته واقعا

از وقتی بتونه خودش بشینع

سوال های مرتبط

مامان ماه مامان ماه ۱۵ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی